Anasayfa >

Toki >

Kayseri Mimarsinan Toki Kura Sonuçları 2017

Kayseri Mimarsinan Toki Kura Sonuçları 2017

10 Mayıs 2017 Çarşamba, 11:39:04
 Kayseri Mimarsinan Toki Kura Sonuçları 2017
Kayseri Mimarsinan Toki Evleri kura çekilişleri bugün yapıldı. Kayseri Mimarsinan Toki kura sonuçları haberimizde…

HABER: Şengül KIRMIZITAŞ


346’sı alt gelir grubu, 250’si emekli olmak üzere toplam 596 konut için Kayseri Mimarsinan toki Evleri kura çekilişi yapıldı.

SÖZLEŞME TARİHİ İÇİN TIKLAYNIZ

Kura çekilişi noter huzurunda saat 11:00’da Kadir Has Kongre ve Spor Merkezi Büyük Salonunda yapıldı.

6 binden fazla başvurunun yapıldığı Kayseri Mimarsinan Toki Evleri konut belirleme kurası sonucu konut almaya hak kazanan vatandaşlar belirlendi.

 

Kayseri Mimarsinan Toki kura sonuçları ise merak konusu. Sonuçlar açıklandı.

ALT GELİR GRUBU KURA SONUÇLARI İÇİN TIKLAYINIZ

EMEKLİ KURA SONUÇLARI İÇİN TIKLAYINIZ

Bugün ki kurada konut almaya hak kazanamayan vatandaşların başvuru bedelleri ise 12 Mayıs 2017 tarihinden itibaren T.C Ziraat Bankası A.Ş. yetkili şubelerinden geri alabilecekler.

ALTGELİR GRUBU EVLERİNİN FİYAT VE ÖDEME PLANI İÇİN TIKLAYINIZ

EMEKİ EVLERİ FİYAT VE ÖDEME PLANI İÇİN TIKLAYINIZ

SEN NE DÜŞÜNÜYORSUN?
YORUM YAZ
Misafir - 28 Mayıs 2018 Pazartesi, 16:11 Ne zaman teslim olacak bişey söyleyin artık CEVAPLA
Misafir - 28 Mayıs 2018 Pazartesi, 16:06 10 mayis 2017 de Kurası çekilen tokiler ne zaman teslim olacak bi bilgi verin lütfen arıyoruz acmiyorsunuz burdan bi sonuç bulamıyoruz haliyle merak ediyoruz CEVAPLA
Misafir - 03 Kasım 2017 Cuma, 08:41 kuralar iptal mi edildi yeniden mi çekilecek öyle bi söylem var .. CEVAPLA
Misafir - 29 Haziran 2017 Perşembe, 20:57 Sözleşme tarihi CEVAPLA
Misafir - 17 Haziran 2017 Cumartesi, 18:05 Sözleşme Tarihleri belirlerndimi ? lütfen cevap verirseniz . CEVAPLA
Misafir - 20 Haziran 2017 Salı, 14:02 Henüz açıklanmadı. Toki'yi 444 56 84 nolu telefondan ararsanız daha detaylı yardımcı olurlar. İyi günler...
Misafir - 07 Haziran 2017 Çarşamba, 17:56 Kayseri mimarsina toki 10 mayısta çekilen kuralafa Asil hakk sahilerinin Sözleşmesi ne zaman yapılacak sonra hakımızı kayıp etmeyelim bir cevap verirmisiniz rica etsem Tesefkür ederim şimdiden CEVAPLA
Misafir - 08 Haziran 2017 Perşembe, 15:44 Merhaba. Sözleşme tarihi ertelenmiş ve yeni tarih henüz paylaşılmadı. 444 86 54'ten daha sağlıklı bilgi alabilirsiniz. İyi günler...
Misafir - 04 Haziran 2017 Pazar, 22:18 Sözleşmesi hangi tarihte yapilacak CEVAPLA
Misafir - 05 Haziran 2017 Pazartesi, 13:59 Merhaba. Sözleşme tarihi henüz belli olmadı. İyi günler..
Misafir - 12 Mayıs 2017 Cuma, 09:36 Bana cikmadi ne yaplim hakkim devam edermi yoksa paramizi alalimmi CEVAPLA
Misafir - 19 Mayıs 2017 Cuma, 22:17 Nezaman peşinat parasi
Misafir - 11 Mayıs 2017 Perşembe, 11:29 Sonuçları kazanan kisileri neden göremiyorum CEVAPLA
Misafir - 11 Mayıs 2017 Perşembe, 08:59 sabırla bekliyom olacak inşallah CEVAPLA
Misafir - 11 Mayıs 2017 Perşembe, 00:56 Bana ev çıktımı aceba nasıl ögrenebiliriz CEVAPLA
Misafir - 10 Mayıs 2017 Çarşamba, 19:36 böyle adaletin böyle şansın taaaaaaaqaaa ........ CEVAPLA
Misafir - 10 Mayıs 2017 Çarşamba, 18:32 bana cikti diyorlar.goremiyorum CEVAPLA
Misafir - 10 Mayıs 2017 Çarşamba, 16:42 Tokı kura sonuçlarını nerden takip edebiliyoruz CEVAPLA
Misafir - 10 Mayıs 2017 Çarşamba, 18:47 Liste nerde hani
Misafir - 10 Mayıs 2017 Çarşamba, 20:01 Kayseritokikuracekimi
Misafir - 10 Mayıs 2017 Çarşamba, 20:01 Kayseritokikuracekimi
Misafir - 10 Mayıs 2017 Çarşamba, 20:18 1988 EMRAH DOĞAN
Misafir - 10 Mayıs 2017 Çarşamba, 16:39 Sonuclar aciklandi CEVAPLA
Misafir - 10 Mayıs 2017 Çarşamba, 16:19 ben kayseriden fikret toprak bana ev çıktımı CEVAPLA
Misafir - 10 Mayıs 2017 Çarşamba, 14:55 Allahim su kandiller yuzu hurmetine bizlerede ev ver. CEVAPLA
Misafir - 10 Mayıs 2017 Çarşamba, 15:55 Olmaz olasıca, öldürdün beni. Bırak oluruna , o görüyor korkma.
Misafir - 10 Mayıs 2017 Çarşamba, 14:44 Sonuçları ne zaman gorebiliriz CEVAPLA
Misafir - 10 Mayıs 2017 Çarşamba, 15:39 16 30 arası
Misafir - 10 Mayıs 2017 Çarşamba, 14:39 Rabbim mübarek günde yüzümüzü güldürsün inşallah amin... CEVAPLA